Akcja została opracowana wspólnie z regionalnymi organizacjami turystycznymi, także z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną. Materiały, informacje, a także nowy spot promocyjny do kampanii przygotował samorząd województwa warmińsko-mazurskiego.
– To doskonała promocja naszego regionu, gdyż szacowana oglądalność programu „Pytanie na Śniadanie” w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów – mówi marszałek Gustaw Marek Brzezin.
Na stronie odpoczywajwpolsce.pl prezentowana jest również oferta turystyczna naszego regionu. Również w TVN24 i TVN24Bis odbywa się promocja turystyczna Warmii i Mazur. W okresie maj-czerwiec co tydzień w każdy weekend mamy wejścia pogodowe z naszych lokalizacji turystycznych. Łącznie będzie ich 286 w sezonie. Ta kampania z kolei jest prowadzona przez Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizację Turystyczną ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Spot można zobaczyć tu: