1 września rozpoczęliśmy nowy rok szkolny, wkraczamy więc też w nowy rok sportowy SZS. Pierwszą dużą imprezą o zasięgu wojewódzkim będą XXI Warmińskie Biegi Przełajowe„Droszewo” 2014, na które już dziś zapraszamy, choć do startu pozostały trzy tygodnie. To ważny element projektu „Sportowy Powiat Olsztyński” z dofinansowaniem przez Gminę Biskupiec. Spotykamy się 20 września. To naprawdę świetna plenerowa impreza.
Regulamin
I. CEL
– popularyzacja biegów jako najtańszej i najatrakcyjniejszej formy rekreacji
– inauguracja sportowego roku szkolnego
– wyłonienie najlepszych biegaczy województwa warmińsko – mazurskiego
– wyłonienie reprezentacji powiatu olsztyńskiego – ziemskiego na wojewódzkie indywidualne biegi przełajowe uczniów
Gimnazjów (Mistrzostwa Powiatu) na Mistrzostwa Województwa WM SZS
– wyłonienie najlepszych biegaczy w gminie Biskupiec
– samorealizacja dzieci i młodzieży poprzez sport
II. ORGANIZATORZY I WSPÓŁORGANIZATORZY:
– Warmińsko – Mazurski Szkolny Związek Sportowy
– Warmińsko – Mazurskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe
– Starostwo Powiatowe w Olsztynie
– Urząd Miejski w Biskupcu
– Rada M – G Zrzeszenia LZS w Biskupcu
– Biskupiecki SZS w Biskupcu
– Sołectwo i LZS Droszewo
– Biskupiecka Federacja Sportu
III. TERMIN I MIEJSCE
Zawody odbędą się w dniu 20 09 2014r. o godz. 10.00 w Droszewie (Gmina Biskupiec) –boisko i okolica.
IV. UCZESTNICTWO
W zawodach mają prawo startu uczniowie Szkół Podstawowych i Gimnazjów, dopuszczeni przez lekarzy szkolnych do zajęć wychowania fizycznego. Zgłoszenia pisemnie, pocztą elektroniczną do dnia 15 09 2014r., (adres ZS Czerwonka, 11-300 Biskupiec, z dopiskiem „XXI Warmińskie Biegi Przełajowe – Droszewo 2014”), e-mail: bfs.biskupiec@o2.pl Ze względów organizacyjnych prosimy o podanie przypuszczalnej ilości zawodników i zawodniczek w poszczególnych kategoriach.
V. SPOSÓB PRZEPROWADZENIA ZAWODÓW
Prowadzona będzie klasyfikacja indywidualna i zespołowa. Klasyfikacja indywidualna w następujących kategoriach wiekowych:
I – dzw. Rocznik 2004 i młodsze (kl. IV SP)– dystans ok. 500 m.
II – chł. Rocznik 2004 i młodsi – dystans ok. 600 m.
III – dzw. Rocznik 2003 (kl. V SP)– dystans ok. 600 m.
IV – chł. Rocznik 2003 – dystans ok. 800 m.
V – dzw. Rocznik 2002 (kl. VI SP) – dystans ok. 800 m.
VI – chł. Rocznik 2002 – dystans ok. 1000 m.
VII – Bieg Przyjaźni VIP, Trenerów i Nauczycieli – dystans ok. 300 m.
VIII – dzw. Rocznik 2001 – (I Gimn) – dystans ok. 1000 m
IX – chł. Rocznik 2001 – dystans ok. 1500 m.
X – dzw. Rocznik 1999 – 2000 (II-III Gimn) – dystans ok. 1000 m
XI – chł. Rocznik 1999 – 2000 – dystans ok. 2000 m.
Do klasyfikacji zespołowej (osobno dla SP i Gimnazjów) zaliczane będą wyniki zawodników z każdej szkoły w każdej kategorii wiekowej.
Punktacja do Klasyfikacji Szkół wg klucza:
I miejsce – 16 pkt
II miejsce – 14pkt
III miejsce – 13 pkt
IV miejsce – 11 pkt
V miejsce – 10 pkt
VI miejsce – 9 pkt
VII miejsce – 7 pkt
VIII miejsce – 6 pkt
IX miejsce – 5 pkt
X miejsce – 4 pkt
XI miejsce – 3 pkt
XII miejsce – 2 pkt
XIII – XX miejsce – 1 pkt
Zwycięzcą zespołowym zostanie ta szkoła, która zdobędzie największą liczbę punktów.
W przypadku zdobycia przez dwie lub więcej Szkoły równej ilości punktów, o wyższej lokacie decydować będzie w pierwszej kolejności większa ilość pierwszych miejsc, w następnej drugich itd.
VI. ZGŁOSZENIA
W wyjątkowych sytuacjach przyjmowane będą do godz. 9.30 w dniu 21 09 2014, pozostałe- patrz punkt IV
VII. NAGRODY
Zawodnicy w każdej kategorii wiekowej za zajęcie miejsca I – III otrzymają medale. Za zajęcie miejsc I – X – dyplomy i ewentualnie nagrody rzeczowe.
W klasyfikacji zespołowej za zajęcie miejsc od I do VI Szkoły otrzymają dyplomy i puchary, za dalsze miejsca – dyplomy. Organizatorzy dopuszczają możliwość (w zależności od możliwości finansowych) rozdania większej ilości pucharów i nagród rzeczowych.
VIII. UWAGI
– Zawody odbędą się bez względu na pogodę
– Wszystkie ekipy zobowiązane są do złożenia przed biegami imiennych list zawodników podpisanych przez Dyrektora Szkoły i Nauczyciela w-f
– Każdy zawodnik (zawodniczka) obowiązany jest do wypełnienia przed biegiem karty startowej (drukowanymi literami), którą obowiązany jest do przekazania sędziom na mecie biegu. Karty odbiera w sekretariacie opiekun grupy, istnieje możliwość wydrukowania kart startowych przed wyjazdem na zawody, zgodnie z załączonym wzorem. Mile widziane są agrafki do przypięcia kart.
– Organizator zapewnia posiłek wszystkim zawodnikom, opiekunom i kierowcom
– W sprawach spornych nie ujętych w niniejszym regulaminie rozstrzygać będzie sędzia główny zawodów w porozumieniu z organizatorami.
– Odprawa techniczna kierowników ekip – godzina 09.45
– Udział w zawodach jest bezpłatny, koszty dojazdu ponoszą jednostki delegujące.
– Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy zagubione w czasie trwania zawodów, które nie zostały zdeponowane do przechowania.
– Parking dla autokarów i samochodów osobowych znajdować się będzie w miejscach wskazanych przez organizatorów.
– W trakcie imprezy czynne będą stoiska handlowe
– Wszelkie informacje o zawodach uzyskać można telefonicznie pod numerem: 0 607 21 30 29.
– Biegamy bez kolców
– Internet: www.bfs.home.pl , https://www.facebook.com/events/876227275737927/ , https://www.facebook.com/lzs.biskupiec , https://www.facebook.com/biskupiecki.szs , https://www.facebook.com/bfs.biskupiec , https://www.facebook.com/SZS.Pow.Olsztynskiego , https://www.facebook.com/WMSZS
– Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora
za Organizatorów Dariusz Marchlewski