Dzieciaki do Rakiet – Każda szkoła podstawowa ma szanse

Fot. nadesłane

Tenis na lekcjach WF w szkołach podstawowych – to założenia akcji Dzieciaki do Rakiet. Do programu może zgłosić się każda polska podstawówka. 60 z nich otrzyma sprzęt do gry w tenisa, a nauczyciele przejdą profesjonalne szkolenia. Zgłaszać się można do 28 października.

Ruszyły zgłoszenia do akcji Dzieciaki do Rakiet! Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wejść na stronę www.dzieciakidorakiet.pl i przesłać krótki filmik pokazujący sportowe pasje uczniów. Spośród zgłoszeń 50 szkół wybiorą internauci, zaś 10 – kapituła akcji. Dzięki temu 60 kolejnych podstawówek otrzyma sprzęt do gry w tenisa oraz profesjonalne szkolenia dla nauczycieli. Celem akcji organizowanej przez Bank BNP Paribas jest wprowadzenie tenisa na lekcje wychowania fizycznego. Zgłosić się może każda szkoła podstawowa w Polsce, publiczna i niepubliczna.

cu1

To już czwarta edycja akcji Dzieciaki do Rakiet. Po raz trzeci jest ona skierowana do szkół. Dotychczas do programu przystąpiło 150 podstawówek, dzięki czemu ich uczniowie mogą grać w tenisa w ramach lekcji WF.

Dzieciaki do Rakiet to inicjatywa Banku BNP Paribas, której celem jest popularyzacja tenisa wśród dzieci, a także ich rodziców i nauczycieli. Latem już po raz czwarty organizatorzy zorganizowali cykl eventów, w których dzieciaki mogły spróbować swoich sił na minikortach, dzięki czemu kilka tysięcy dzieciaków miało szansę złapać tenisowego bakcyla.

– Trzeba promować tenis, by ta dyscyplina była jeszcze bardziej popularna. Dlatego chętnie wsparłam akcję Dzieciaki do Rakiet i cieszę się, że dzięki niej dzieciaki mają tyle radości z gry – powiedziała Iga Świątek, ambasadorka akcji Dzieciaki do Rakiet.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.dzieciakidorakiet.pl.

cu2

BNP Paribas – We are tennis

Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 44 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy. W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.

cu4

Ta długotrwała więź BNP Paribas z tenisem miała duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Hasłem przewodnim Banku, jakim posługuje się w ramach programu jest „We are tennis” – Tenis to my. Wynika to z faktu, że Grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych. Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com.

 

!!!

Chcesz wesprzeć portal WAMA-SPORT?

Jeśli chcesz pomóc nam w prowadzeniu portalu, zachęcamy do wsparcia nas na Patronite! Już 3zł miesięcznie jest dla nas znaczącą kwotą!

To zajmie tylko chwilę! Transakcji możesz dokonać przez przelew bankowy, BLIK lub PayPal!

sport powszechny tenis

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments

Wspierają nas

Ośrodek Sportu i Rekreacji Olsztyn

Warmińsko-Mazurskie Zrzeszenie Ludowych Zespołów Sportowych

Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego

0
Chcielibyśmy poznać Twoją opinię! Skomentuj artykuł!x